İLK ATAMADA ÖĞRETİM ELEMANLARINDAN İSTENİLEN BELGELER |
1- |
Mezuniyet Belgesi(Lisans, Yüksek Lisans, Doktora )(Noter Onaylı veya diplomaların fotokopileri ile birlikte E-Devlet üzerinden alınmış güncel ve karekodlu mezuniyet belgeleri de kabul edilecektir.) |
2- |
Mezuniyet Transkriptleri (Lisans, Yüksek Lisans, Doktora) (Aslı veya mezun olunan üniversiteden onaylı veya noter onaylı) (E-Devlet üzerinden alınmış güncel ve karekodlu mezuniyet belgeleri de kabul edilecektir.) |
3- |
ALES Belgesi |
4- |
Yabancı Dil Belgesi |
5- |
Askerlik Durum Belgesi (Erkek Adaylar İçin)(E-Devlet üzerinden alınmış güncel ve karekodlu belge)(Askerliğini yapmış olanlar için ayrıca terhis belgesinin fotokopisi) |
6- |
Nüfus Cüzdanı Fotokopisi |
7- |
Fotoğraf (6 Adet) |
8- |
İyi Hal Belgesi (Sabıka Kaydı)(E-Devlet üzerinden alınmış güncel ve karekodlu belge) |
9- |
Yerleşim Yeri (İkametgah) Belgesi (E-devlet üzerinden alınmış) |
10- |
Hizmet Belgesi (Daha önce kamu hizmetinde bulunmuş olanlar için) |
11- |
Sağlık Kurulu Raporu (Tam Teşekküllü Hastaneden) |
12- |
Yüksek Lisans veya Doktora Öğrenci Belgesi (E-Devlet üzerinden alınmış güncel ve karekodlu belge) |
13- |
Lise veya Orta Okulda Hazırlık Sınıfı okuduğuda dair belge (Varsa) |
NOT : Atanmaya hak kazanan adaylar istenilen belgeleri en geç 28.03.2023 tarihine kadar Bingöl Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığına şahsen veya Bingöl Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığı Selahaddin-i Eyyubi Mah. Üniversite Caddesi No:1 Merkez/BİNGÖL posta adresine göndermeleri gerekmektedir. İstenilen belgeler belirtilen süre içerisinde Rektörlüğümüze ulaşmadığı takdirde atama işlemleri yapılmayacaktır. Süresi içerisinde ulaşmayan belgelerden dolayı sorumluluk adaylara aittir. |